sobota, 18 września 2010

Czas na szale

W tym roku bardzo wcześnie przyszła jesień a ja się nie chcę z tym pogodzić!
Późna wiosna, wczesna jesień a ja chcę lato jeszcze tylko troszkę! Ale się tak nie da... jesień już zagościła na dobre :-( dlatego zrobiony wczoraj szal jest w radosnych kolorach Indii ;-)


szal jest długi prawie 175cm, ciepły i miluśny 


 Chociaż do mojej urody i moich rudych włosów raczej pasują ciepłe kolory jesieni to nie mogłam się powstrzymać, tak lubię połączenie tych odcieni.
Jestem strasznym zmarzluchem i zaczynam zbierać ciepłe rzeczy na zimę ;-) były już kapczochy, teraz szal, będą mitenki i czapka i inne ciepłe prace :-)

5 komentarzy:

  1. Mnie wzięły jesienne kolorki na szalach, ale taki energetyczny szal jak Twój to chyba idealny dodatek do płaszczyków i kurtek, które już niestety trzeba przyodziać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...no właśnie, szczególnie że tę płaszcze i kurtki raczej są w stonowanych odcieniach.
    Bardzo mi się podobał twój szal, czekam na następny do kompletu z mitenkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. привет, Оксанка!)))) теплые у тебя штучки!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawienie kolorów niezwykle energetyczne i odważne! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za ciepłe słowa i za odwiedziny mojego bloga :-)
    Наташа спасибо!

    OdpowiedzUsuń