środa, 10 lutego 2010

Mój pierwszy post :-)


Uff, hi hi ...

no i udało się założyć swojego prywatnego bloga :-)

Będę tu pisać głównie o filcowaniu, bo to jest moja nowa pasja i każdą wolną chwile poświęcam na filcowanie.

... i tak to się zaczeło ...

Zawsze strasznie mi się podobały rzeczy (biżuteria, dodatki, ubrania) z filcu, wyobrażałam sobie że to musi być takie trudne, takie wręcz dla mnie do zrobienia nie możliwe, takie niedoścignione, ale bardzo chciałam poznać tą tajemnice...

... i zdarzył się cud!

W styczniu trafiłam na ogłoszenie o warsztatach "Filcowanie na mokro", od razu zadzwoniłam tam i się zapisałam, nie mogłam się doczekać na ten dzień!

Na warsztatach się dowiedziałam wszystko o wełnie (może teraz przesadziłam) i dlaczego wełna tak fajnie się poddaje filcowaniu.

Efektem warsztatów jest piękna broszka "lilia"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz